Απόπειρα χειμερινής κατασκήνωσης στο Lone Pine – Κορίτσι πεζοπορίας με σκύλο

Ο καιρός ήταν αρκετά ήπιος αυτόν τον χειμώνα. Αποφάσισα να κάνω κατασκήνωση στο Lone Pine στη Σιέρα Νεβάδα. Ήθελα να επισκεφτώ τους λόφους της Αλαμπάμα σε κοντινή απόσταση, γι‘ αυτό αποφάσισα να στήσω την κατασκήνωση στο Lone Pine Campground και να ελίσσομαι στο Alabama Hills κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Φύγαμε από το σπίτι νωρίς εκείνο το Σάββατο το πρωί του Φεβρουαρίου και φτάσαμε στην κατασκήνωση στις 10:30 π.μ. Δεδομένου ότι ήταν εκτός εποχής, δεν είχαμε κανένα πρόβλημα να αποκτήσουμε ένα κάμπινγκ μόνο για σκηνή ακριβώς δίπλα στον κολπίσκο. Η θέα του Όρος Γουίτνεϊτο ψηλότερο βουνό στις πολιτείες «κάτω 48», ήταν εντυπωσιακό ενάντια στον γαλάζιο ουρανό

και αν το νερό δεν ήταν παγωμένο, ο κολπίσκος ήταν ρηχός και ήρεμος που η Xena θα απολάμβανε να παίζει σε αυτό.

lonpine-2

Όλα κυλούσαν ομαλά μέχρι που κατεβήκαμε με το αυτοκίνητο Αλαμπάμα Χιλς για κάποια εξερεύνηση πριν το δείπνο. Μια πυκνή μουντή κουβέρτα από σύννεφα άρχισε να κυλάει από τα βόρεια.

alabama_hills-21

alabama_hills-35

Τα σύννεφα έφεραν δυνατό αέρα. Ίσως γύρω στα 35 mph; Ήταν δύσκολο να μείνω ακίνητος και τα μαλλιά μου φύσηξαν παντού καλύπτοντας την όρασή μου. Δεν μας εμπόδισε όμως. Το Alabama Hills ήταν απολύτως εκπληκτικό!

ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΤΕ 10% σε όλα τα είδη και είδη ένδυσης στο Outdoorplay.com! Κωδικός κουπονιού: AV10

alabama_hills-33

alabama_hills-17

alabama_hills-20

Στη συνέχεια η θερμοκρασία άρχισε να πέφτει όσο περνούσε η ώρα. Μέχρι τώρα, άρχισα να έχω μια δεύτερη σκέψη για το κάμπινγκ. Ο δυνατός άνεμος ήταν το θέμα. Αφού διασκεδάσαμε σκαρφαλώνοντας για λίγο σε ογκόλιθους, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το κακόφημο Mobius Arch μετά πίσω στο κάμπινγκ.

alabama_hills-29

alabama_hills-22

alabama_hills-7
Βρέθηκε η αψίδα του Mobius

Όταν επιστρέψαμε στο κάμπινγκ μέχρι την ώρα του δείπνου, ήμουν παγωμένος και δεν είχα κότσια να αντέξω την κρύα νύχτα με αέρα. Η σκηνή μου δεν είναι για χειμερινή κατασκήνωση. Απλώς μπορεί να πεθάνω μέσα στη νύχτα, Σκέφτηκα. Ναι, ήμουν λίγο δραματικός, αλλά δεν επρόκειτο να μάθω αν αυτό ήταν αλήθεια ή όχι. Ήταν δύσκολο, αλλά αποφάσισα να διαλύσω το στρατόπεδο. Καταστρέψαμε το στρατόπεδο στο σκοτάδι και τελικά κατεβήκαμε με το αυτοκίνητο στην πόλη. Καταφέραμε να πάρουμε ένα δωμάτιο στο Best Western στο Lone Pine. Είχε πολύ αέρα τη νύχτα και ξύπνησα μερικές φορές από τα παράθυρα που κροταλίζουν. Χάρηκα για την απόφαση, αλλά παρόλα αυτά, ήμουν απογοητευμένος. Μου έλειψε το κάμπινγκ.

Επειδή είχαμε μια ξεκούραστη νύχτα, σηκωθήκαμε νωρίς το επόμενο πρωί για να επιστρέψουμε στο Mobius Arch για να απαθανατίσουμε την ανατολή του ηλίου. Στρώσαμε και φύγαμε.

Η Ξένα περίμενε υπομονετικά την ανατολή του ηλίου.

alabama_hills-36

Στην αρχή, το όρος Whitney στο βάθος φωτιζόταν σε πολλές αποχρώσεις του χρυσού.

alabama_hills-4

Είχε κρύο 27 βαθμοί, αλλά δεν ήταν τίποτα σε σύγκριση με την καταιγίδα από χθες. Με όποιον τρελό κι αν έχουμε να αντιμετωπίσουμε, ο συνεργάτης μου στο έγκλημα πάντα δίπλα μου.

alabama_hills-3
Πάνω από το Lathe Arch

Θέλω να βλέπω μια ανατολή όπως αυτή κάθε πρωί.

alabama_hills-37

alabama_hills-39

alabama_hills-26
Mobius Arch
alabama_hills-41
Sunburst μέσω του Eye of Alabama Hills Arch

Κατέληξα να κρυώσω από αυτό το ταξίδι και ήμουν άρρωστος για μια εβδομάδα, αλλά θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερο αν ήμουν πεισματάρης με το κάμπινγκ το Σάββατο. Μπορώ πάντα να επιστρέψω όταν ζεστάνει για να κατασκηνώσουμε. Η απογοήτευσή μου με την αποτυχία στο κάμπινγκ διαλύθηκε καθώς απαθανάτισα αυτές τις εικόνες της ανατολής του ηλίου. Ένα τέτοιο καταπληκτικό μέρος! Χαίρομαι πολύ που απέχει οδικώς από το σπίτι μας, ώστε η Xena να μπορεί να είναι μαζί μου σε αυτά τα καταπληκτικά ταξίδια.

Καλό να ξέρω:

• Lone Pine Campground
    • Χωρίς χρέωση κατά τη διάρκεια της εκτός εποχής. 22 $/νύχτα/ημερησίως, 7 $ για επιπλέον όχημα
    • Απαιτείται κράτηση κατά την περίοδο αιχμής (25/4/18 – 30/10/18)
    • Δημοφιλές για κάμπινγκ με RV, αλλά υπάρχουν επίσης μερικές τοποθεσίες μόνο για σκηνές και μια ομαδική τοποθεσία μόνο για σκηνή που μπορεί να φιλοξενήσει έως και 15 επισκέπτες
  • Αλαμπάμα Χιλς
    • Διάσπαρτα κάμπινγκ? δεν απαιτείται χρέωση ή άδεια
    • 5,5 μίλια από το Lone Pine Campground
  • Mobius Arch Loop Hike
    • Ημερομηνία Πεζοπορίας: 2.11.18
    • Απόσταση: 0,6 μίλια
    • Υψόμετρο: 42 πόδια
Αποκτήστε την πιο πρόσφατη ολοκληρωμένη λίστα μονοπατιών φιλικών προς τους σκύλους εδώ. Απολαμβάνω!