Κάμπινγκ και πεζοπορία στο Εθνικό Δάσος της Σιέρα – Κορίτσι πεζοπορίας με σκύλο

Πριν η καταστροφική πυρκαγιά του Creek καταλάβει την περιοχή στις αρχές αυτού του μήνα, περάσαμε υπέροχα στο κάμπινγκ και την πεζοπορία στον Εθνικό Δρυμό της Σιέρα. Δεν έχω βρεθεί ποτέ σε αυτήν την περιοχή, οπότε ανυπομονούσα πολύ να την εξερευνήσω.

Στήσαμε την κατασκήνωσή μας σε ένα από τα καθιερωμένα κάμπινγκ κοντά στη λίμνη Χάντινγκτον που ονομάζεται Lower Billy Creek. Έψαχνα για ένα μικρό κάμπινγκ δίπλα σε μια λίμνη και αυτό ήταν ένα τέλειο μικρό μέρος για εμάς για λίγες μέρες. Ελπίζω να επισκεφθώ ξανά τον επόμενο χρόνο.

Παρόλο που ήμασταν μόνο τρεις, έκανα κράτηση για έναν διπλό ιστότοπο και χάρηκα που το έκανα. Υπήρχε μεγάλη απόσταση μεταξύ μας και άλλων κατασκηνωτών.

Ο οικοδεσπότης της κατασκήνωσης Steve ήταν φιλικός και εξυπηρετικός. Ήταν επίσης πάνω από τα καθημερινά του καθήκοντα. Σίγουρα κράτησε την κατασκήνωση σε φόρμα!

Το αγαπημένο μου μέρος της κατασκήνωσης είναι το πρωί. Καλωσορίζω κάθε μέρα με μια ανατολή. Και όταν είναι δίπλα σε μια λίμνη, αυτό είναι ακόμα καλύτερο. Τις περισσότερες φορές, η Xena θέλει να μένει πίσω στη σκηνή και να κοιμάται μέχρι το πρωινό, αλλά αυτή τη μέρα, ήρθε μαζί μου.

Πεζοπορία στους καταρράκτες Rancheria

Όταν ξυπνήσαμε τη δεύτερη μέρα, η θερμοκρασία ήταν στη δεκαετία του ’50. Ξέχασα πόσο αναζωογονητικό είναι αυτό! Φτιάξαμε γρήγορα τον καφέ και το ελαφρύ πρωινό κατευθυνθήκαμε στο μονοπάτι πριν μας πιάσει η ζεστασιά.

Αυτή η πεζοπορία είναι κοντά στην κατασκήνωση και απέχει μόνο 4 μίλια μετ‘ επιστροφής, γι‘ αυτό επέλεξα αυτό. Θα ήταν πάλι στα μέσα της δεκαετίας του ’80, οπότε ήθελα να τελειώσω την πεζοπορία το αργότερο πριν τις 11 π.μ.

Εάν ξεκινήσετε αυτήν την πεζοπορία από το πραγματικό μονοπάτι, είναι ακόμη πιο σύντομη – μόλις δύο μίλια σε RT. Έτσι, μας έβαλα να παρκάρουμε στην αρχή του πυροσβεστικού δρόμου και πεζοπορούσα ένα μίλι μέχρι την κορυφή του μονοπατιού. Υπάρχει μια πινακίδα αναρτημένη για το μονοπάτι Rancheria Falls στο CA-168 που είναι αρκετά ορατή από τον αυτοκινητόδρομο.

Εάν οδηγείτε στο μονοπάτι, εσείς δεν χρειάζεστε όχημα υψηλής απόστασης, αλλά σας συνιστώ να οδηγείτε αργά, ώστε να μπορείτε να εντοπίσετε τις βουτιές μπροστά.

Υπάρχουν πολλές θέσεις στάθμευσης στην κορυφή του μονοπατιού, καθώς και μια τουαλέτα. Αυτή η γέφυρα βρίσκεται στην αρχή του μονοπατιού Rancheria Falls.

Εύκολο έδαφος, όχι πολύ υψομετρικό κέρδοςκαι μικρή απόσταση κάντε αυτή την πεζοπορία φιλικό προς την οικογένεια.

Ήμασταν οι πρώτοι που βρεθήκαμε στο μονοπάτι εκείνο το πρωί. Το άρωμα των πεύκων γέμιζε τον καθαρό πρωινό αέρα. Ένιωσα υπέροχα να είμαι πίσω στο δάσος. Σταματήσαμε για τα τρία ελάφια για να περάσουν στην άλλη πλευρά. Έτρεξαν με χάρη στους λόφους αφού μας μελέτησαν για λίγο.

Αν και το Rancheria Falls δεν ήταν τεράστιο στο τέλος του καλοκαιριού, αυτός ο πολυεπίπεδος καταρράκτης ήταν ακόμα υπέροχος και γραφικός.

Την τελευταία στιγμή, αποφασίσαμε να ελέγξουμε το Black Butte κοντά με αυτοκίνητο. Έκανε ζέστη και δεν ήθελα να ρισκάρω.

Εκτός αν σας αρέσει το off-roading, σας συνιστώ να παραλείψετε αυτό το μέρος. Για αυτό το τμήμα της εξερεύνησης, θα χρειάζεσαι ένα όχημα υψηλής απόστασης. Πήγαμε μέχρι εκεί που μας οδηγούσε το μονοπάτι.

Ο βραχώδης σχηματισμός στην κορυφή του λόφου είναι Μαύρο Butte. Δεν με ενδιέφερε αρκετά να ανεβώ την απότομη πλαγιά. Ίσως…αν ήταν πιο δροσερό…ίσως. Αφού τράβηξα αυτή τη φωτογραφία, επιστρέψαμε στην κατασκήνωση.

Υπαίθριες ενοικιάσεις RV – #1 Αξιόπιστες ενοικιάσεις RV. Σχεδιάστε την περιπέτειά σας τώρα!

Επιστρέψαμε στο στρατόπεδο γύρω στις 10:30 π.μ. Ήταν ζεστό μέχρι τότε. Μετά το πλούσιο πρωινό μετά την πεζοπορία, μείναμε δροσεροί παίζοντας στη λίμνη. Όπως κοινοποίησα στην τελευταία μου ανάρτηση, η Xena έμαθε να κολυμπά κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού. Ήταν πολύ συναρπαστικό για όλους μας!

Αδιάβροχη και φιλική προς το σκύλο, 😂 Δεν τη ρωτάω πια «γιατί».

Είχαμε προγραμματίσει άλλο ένα ταξίδι κάμπινγκ νωρίτερα αυτό το μήνα, αλλά ακυρώθηκε λόγω πολλών πυρκαγιών που είναι ακόμα ενεργές. Ελπίζουμε αυτές οι πυρκαγιές να περιοριστούν σύντομα, ώστε να το κάνουμε ξανά.

Καλό να ξέρω:

• Ημερομηνία Πεζοπορίας: 20.8.20
  • Απόσταση: 4 μίλια RT
  • Υψόμετρο: 680 πόδια.
  • Μέγιστο υψόμετρο: 7.785 πόδια.
  • Βαθμολογία δυσκολίας: Μέτρια
  • Trailhead/Parking: 37.2481,-119.15985
  • Τέλος/Άδεια: Καμία
  • Αξιοσημείωτο: Θόλος τουαλέτας στο μονοπάτι, δάσος, καταρράκτες, φιλική προς τα παιδιά