Κάμπινγκ και πεζοπορία στο Calf Creek – Κορίτσι πεζοπορίας με σκύλο

Αυτό είναι το τελευταίο μέρος της περιπέτειάς μας στη Γιούτα. …Συνέχεια από την τελευταία μας ανάρτηση.

Αφού περάσαμε μερικές μέρες μόνοι μας στο Kanab, έπρεπε να συναντηθούμε ξανά με την Jen και τα αγόρια στο Calf Creek. Δεν είχα καταφέρει να την προσεγγίσω μέσω μηνύματος, αλλά ήξερα ότι έκανε κάμπινγκ, οπότε σκέφτηκα ότι δεν είχε υποδοχή κινητού τηλεφώνου εκεί που βρισκόταν και δεν ήταν μεγάλη υπόθεση. Αλλά όταν δεν μπορούσα να την προσεγγίσω εκείνο το πρωί, άρχισα να αναρωτιέμαι αν όλα ήταν εντάξει από την πλευρά της. Αφού σκέφτηκα τι να κάνω για μερικές ώρες, αποφάσισα να βγω στο Calf Creek ούτως ή άλλως. Αν δεν τα βρω εκεί, ένιωσα άνετα να κατασκηνώσω μόνοι μας. Για κάποιο λόγο, αν δεν ένιωθα άνετα, θα μπορούσα πάντα να επιστρέψω στο Kanab, καθώς δεν ήταν πολύ μακριά.

Το Campground Calf Creek (Boulder, UT) βρίσκεται 136 μίλια βορειοανατολικά του Kanab, UT.

Το κινητό μου δεν είχε λήψη τις περισσότερες φορές που ήμουν στο δρόμο. Νομίζω ότι καταράστηκε την AT&T όλη την ώρα που ήμουν σε αυτό το οδικό ταξίδι. Το UT-12 ήταν ένας γραφικός δρόμος από το Hwy 89 στο Campground Calf Creek. Αφού περάσαμε το Εθνικό Πάρκο Bryce Canyon, δεν υπήρχε μεγάλη κίνηση στο δρόμο. Αν είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αυτό θα ήταν πολύ κακό. Οδηγούσα πολύ προσεκτικά και επέτρεπα μόνο θετικές σκέψεις.

Ανακουφίστηκα που βρήκα ένα κάμπινγκ με τον εξοπλισμό της Jen. Ωστόσο, αυτή και τα αγόρια δεν ήταν εκεί. Ξεφόρτωσα το αυτοκίνητο και έστησα το στρατόπεδο. Όταν τελείωσα, η Τζεν και τα αγόρια επέστρεψαν από μια πεζοπορία. Το πακέτο επανενώθηκε όπως είχε προγραμματιστεί και όλοι ήταν ευχαριστημένοι! Χαλαρώσαμε σε μια αιώρα εκείνο το απόγευμα και απλά ήρθαμε. Το βράδυ, καθίσαμε γύρω από τη φωτιά και πιάσαμε ο ένας τον τελευταίο του άλλου μερικές μέρες.

μοσχάρι-31

Καταχωρίστε το RV σας στην κοινότητα Outdoorsy #1 για ενοικιάσεις RV. Είμαστε διαφορετικοί για κάποιο λόγο. Ασφάλεια $1 εκατομμυρίου που καλύπτει και τον ιδιοκτήτη και τον ενοικιαστή

Πεζοπορία στο Lower Calf Creek Falls

Το Calf Creek Falls είναι ένα από τα πιο γνωστά και μοναδικά χαρακτηριστικά Grand Staircase-Escalante Εθνικό Μνημείο. Το μονοπάτι ακολουθεί το Calf Creek στο 126′ πτώσεις ψηλά. Η πεζοπορία είναι 6 μίλια μετ‘ επιστροφής. Προγραμματίστε περίπου 3-4 ώρες και ετοιμάστε άφθονο νερό και σνακ. Σημειώστε ότι μπορεί να ζεσταθεί επικίνδυνα για τα κουτάβια τους καλοκαιρινούς μήνες. Ωστόσο, ένα δροσερό πρωινό στις αρχές Νοεμβρίου, ήταν απολύτως υπέροχο!

Το μονοπάτι βρίσκεται στην κατασκήνωση, οπότε περπατήσαμε μέχρι το μονοπάτι το πρωί. Με ελάχιστη αλλαγή υψομέτρου, ο καθένας μπορεί να κάνει αυτή την πεζοπορία εκτός από το αμμώδες έδαφος μπορεί να κάνει το περπάτημα δύσκολο. Έπρεπε να κάνω μερικές στάσεις στη διαδρομή για να αδειάσω τα παπούτσια πεζοπορίας μου.

Πλησιάζοντας στους καταρράκτες

Το μονοπάτι ήταν κυρίως εκτεθειμένο και δεν είχε σκιά. Αντίθετα, οι καταρράκτες παρείχαν μια δροσερή, σκιερή περιοχή χαλάρωσης. Το νερό ήταν παγωμένο και ο αέρας ήταν περίπου 10 βαθμούς (ίσως και περισσότερο) πιο δροσερός.

Gunner Kennels: Το πιο βραβευμένο κυνοκομείο σκύλων που φτιάχτηκε ποτέ. Ψώνισε τώρα.

Όποτε είστε έτοιμοι, επιστρέψτε από τον τρόπο που μπήκατε. Αυτό είναι ένα μονοπάτι έξω και πίσω.

Διάλειμμα περιποίησης

Δεν ήταν μια δύσκολη πεζοπορία αλλά η αμμώδης έκταση μας έκανε να δουλέψουμε για τα βήματά μας σίγουρα. Όλοι έκαναν ένα μικρό διάλειμμα πριν το δείπνο.

μοσχάρι-17

Αποφασίσαμε να σπάσουμε την κατασκήνωση πολύ νωρίς το πρωί και να επιστρέψουμε στο Kanab πριν επιστρέψουμε στο σπίτι στην Καλιφόρνια. Σπάσαμε το στρατόπεδο στο σκοτάδι, φτιάξαμε καφέ και βγήκαμε στο δρόμο. Αυτό ήταν ένα εξαιρετικό σχέδιο εκ των υστέρων γιατί είδαμε μια όμορφη ανατολή από μια θέα στο UT-12.

10 μέρες πέρασαν γρήγορα. Ήταν συγκινητικό να βλέπω πώς τα κουτάβια αποδέχονταν το ένα το άλλο στο πακέτο μέχρι το τέλος του ταξιδιού. Ο Τζακ και η Ξένα έλεγξαν ο ένας τον άλλον αν κάποιος από αυτούς έμενε στη σκηνή τους. Δεν έβγαζαν κανέναν ήχο, απλά κοιτάξτε ο ένας τον άλλον ήρεμα. Ξέρεις ότι επικοινωνούσαν. Εσείς Εντάξει? Απλά σιγουρεύομαι. Το 10ήμερο οδικό μας ταξίδι μαζί ήταν εκπληκτικό και ο δεσμός μας ήταν πιο δυνατός από πριν. Ανυπομονούμε για την επόμενη φορά!

Αποκτήστε την πιο πρόσφατη ολοκληρωμένη λίστα μονοπατιών φιλικών προς τους σκύλους εδώ. Απολαμβάνω!

Καλή πεζοπορία!

KEEN εκπτώσεις υποδημάτων που ξεκινούν από ΕΚΠΤΩΣΗ 25%.