Παραλία Κάμπινγκ στη λίμνη Πάουελ – Κορίτσι πεζοπορίας με σκύλο

Αν και τώρα ετοιμάζομαι να γράψω για αυτό το ταξίδι, κάναμε αυτό το ταξίδι πίσω στα τέλη Οκτωβρίου/αρχές Νοεμβρίου του περασμένου έτους. Ναι, έχω να καλύψω τη διαφορά. Αυτό συμβαίνει όταν κάνετε περιπέτειες πιο γρήγορα από ό,τι μπορείτε να γράψετε για αυτούς. Δεν είναι κακό να έχεις.

Οδικό ταξίδι στη Νότια Γιούτα Μέρος 1

Το Red Rock Campground βρίσκεται 279 μίλια βορειοανατολικά του Λος Άντζελες

Το υποκείμενό μου ήταν γεμάτο με εξοπλισμό κατασκήνωσης και πεζοπορίας εκείνο το πρωί της Παρασκευής. Ακόμη και τα πατώματα ήταν κατειλημμένα με 5 σακούλες σκουπιδιών με καυσόξυλα. Μόλις τελειώσαμε το πρωινό, βγήκαμε στο δρόμο. Συναντηθήκαμε με την Jen και τα αγόρια στο Red Rock Campground στη 13:00. Δυστυχώς, καταλήφθηκαν όλα τα μεμονωμένα κάμπινγκ και έπρεπε να βρούμε μια βόλτα στο κάμπινγκ. Δεν είναι ιδανικό για τα σκυλιά μας, καθώς τα κάμπινγκ ήταν ακριβώς το ένα δίπλα στο άλλο, αλλά θα έπρεπε να το κάνουν για μια νύχτα. Ακόμη και πριν την ανατολή του ηλίου, αρχίσαμε να σπάμε το στρατόπεδο. Δεν μπορούσαμε να φορτώσουμε τα αυτοκίνητα αρκετά γρήγορα. Αν δεν έχουμε μεμονωμένο ιστότοπο, δεν θα μείνουμε ξανά εκεί.

Το Lone Rock Beach Campground βρίσκεται 282 μίλια βορειοανατολικά του Λας Βέγκας, NV

Μόλις βγήκαμε στο δρόμο, νιώσαμε καλύτερα. Μου αρέσει να έχω αμφίδρομα ραδιόφωνα στα οδικά ταξίδια. Είναι τόσο εύκολο να επικοινωνείτε μεταξύ σας ενώ βρίσκεστε στο δρόμο. Πρώτα, ήμασταν στη Νεβάδα, στη συνέχεια στην Αριζόνα, στη Γιούτα, πίσω στην Αριζόνα και στη συνέχεια πίσω Γιούτα. Περάσαμε από πολλές κρατικές γραμμές εκείνη την ημέρα. Το τηλέφωνό μου σταμάτησε να επαναφέρει αυτόματα την ώρα κάποια στιγμή. Ίσως ενοχλήθηκε. Αρχικά, κατευθυνθήκαμε προς το κάμπινγκ του Λευκού Οίκου, αλλά την τελευταία στιγμή, αλλάξαμε το πλάνο μας και οδηγήσαμε στο Lone Rock Primitive Campground στη λίμνη Πάουελ αντ‘ αυτού. Είμαι τόσο χαρούμενος που το κάναμε.

Βρήκαμε ένα σημείο στη μέση της παραλίας μακριά από άλλους κατασκηνωτές. Αφού ήταν στο αυτοκίνητο για ώρες, τα κουτάβια λάτρεψαν να έχουν νερό για να παίξουν μέσα. Ακόμα και η Xena μπήκε και πέρασε καλά. Έκανε τρελά ζουμ που δεν έχω ξαναδεί πριν κάνει πολλές φορές το σχήμα 8 γύρω από τα αυτοκίνητά μας. Τόσο χαρούμενος!

Πάντα κοντά στο φαγητό

Η Jen ερεύνησε χώρους κατασκήνωσης για εμάς και εγώ ερεύνησα πληροφορίες για τα μονοπάτια. Τόσο η Jen όσο και εγώ είμαστε πολυμήχανοι και απολαμβάνουμε την έρευνα. Αλλά η Jen είναι ιδιαίτερα υπέροχη στις παρακάμψεις της τελευταίας στιγμής, όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα είχε σχεδιάσει. Μπορώ πάντα να βασίζομαι σε αυτήν για να παραμείνω ήρεμος και να καταλήξω σε ένα εφεδρικό σχέδιο μαζί μου σε αυτές τις στιγμές. Η δύναμή μου είναι η οργάνωση και ο προγραμματισμός. Φυσικά, είχα ένα υπολογιστικό φύλλο με το δρομολόγιο του 10ήμερου ταξιδιού μας και πρόσθετες πληροφορίες που μπορεί να χρειαστούμε. Κάνουμε μια μεγάλη ομάδα.

Η Τζεν διαβάζει το μονοπάτι για την επόμενη μέρα

Την επόμενη μέρα εξερευνήσαμε Μονοπάτι περασμάτων καλωδίων στο Kanab. Αλλά πρώτα, wow… ότι 8,4 μίλια στο House Rock Valley Rd μέχρι το trailhead ήταν μια περιπέτεια από μόνο του. Ήταν τόσο ανώμαλο και τραχύ. Τα σκυλιά το μισούσαν. Οδηγήσαμε τόσο αργά προσπαθώντας να μην τους στενοχωρήσουμε πολύ.

wire_pass_trail
Trailhead

Το πρώτο μίλι ήταν επίπεδο και εύκολο. Στη συνέχεια φτάσαμε στο πρώτο φαράγγι των αυλακώσεων και έγινε ενδιαφέρον.

Βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια πτώση 8 ποδιών. Αυτό μπορεί να παρακαμφθεί ανεβαίνοντας στην κορυφή του φαραγγιού, οπότε γυρίσαμε και βρήκαμε αυτήν τη διαδρομή.

Ήταν όλα καλά μέχρι να φτάσουμε σε αυτήν την άποψη. Δεν μπορείτε να καταλάβετε από αυτή την εικόνα, δυστυχώς, αλλά γίνεται πολύ απότομη μετά από περίπου το 1/3 κάτω σε αυτήν την πλαγιά.

Στην αρχή, ήταν ο Ρίβερ που πάγωσε και δεν ήθελε να προχωρήσει άλλο. Τότε ήμουν εγώ λίγο μετά.

Η Xena ακολούθησε πρώτα τον Jack και την Jen μέχρι κάτω, νομίζοντας ότι θα την ακολουθούσα. Όταν κατέβηκε και με είδε ακόμα ψηλά στην πλαγιά, επέστρεψε και συνέβη ένα ενδιαφέρον πράγμα.

Με κοίταξε ήσυχα για λίγο μετά γύρισε και ξαναβρήκε το δρόμο της προς το βυθό και μετά με κοίταξε με προσοχή. Ακόμα δεν κουνήθηκα. Δεν μπορούσα να κουνηθώ.

Καθόμουν πιασμένος από ένα κλαδί μέχρι τότε, προσπαθώντας να μην πάθω κρίση πανικού. Ο Ρίβερ, από την άλλη, έπαθε κρίση πανικού από πάνω μου. Βηματούσε και γκρίνιαζε.

Η Xena ξανασηκώθηκε για 2η φορά και με κοίταξε ξανά. Μετά, κατέβηκε πάλι στους ογκόλιθους κοιτάζοντας πίσω και εμένα εδώ κι εκεί αυτή τη φορά. Τότε συνειδητοποίησα ότι προσπαθούσε να μου δείξει τον δρόμο. Κατέβα έτσι, μαμά. Με παρακολουθείς;

Αγοράστε κούπες ταξιδιού Stanley. Κλασικό, ανθεκτικό, σκληρό κατασκευασμένο.

Όταν δεν μπορούσα καν να απαντήσω στο «Είσαι καλά;» της Jen, ήξερε ότι αυτό ήταν το όριο μου. Η Jen, ο Jack και η Xena ανέβηκαν ξανά για τον River και εμένα και επιστρέψαμε στην κορυφή μαζί. Και οι τρεις τους δεν απογοητεύτηκαν που δεν κατάφεραν να προχωρήσουν περισσότερο. Ήταν απλά χαρούμενοι που είχαν ξανά το πακέτο.

Η περιπέτεια δεν είναι μόνο ο προορισμός. Είναι το ταξίδι και ο δεσμός που χτίζουμε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού με φίλους της περιπέτειας με τους οποίους επιλέγουμε να περάσουμε χρόνο.

Περάσαμε καταπληκτικά στο Lone Rock. Οι αγαπημένες μου αναμνήσεις από το κάμπινγκ στη λίμνη Πάουελ είναι τα ηλιοβασιλέματα και τα χαράματα.

Ονειρεμένα ηλιοβασιλέματα

Κάντε κράτηση για μια προσαρμοσμένη συνεδρία φωτογραφίας Adventure Dog με την Outdoor Dog Photography σήμερα!

και εκπληκτικές ανατολές πριν σηκωθούν όλοι. Ονειρεύομαι να ξεκινήσω και να τελειώσω τη μέρα μου έτσι κάθε μέρα κάποια μέρα.

Η Τζεν κι εγώ νιώσαμε αληθινή χαρά ενώ περιπετειώναμε και δημιουργούσαμε νέες αναμνήσεις με τα κουτάβια μας και μεταξύ μας. Η ζωή είναι υπέροχη όταν κάνεις πράγματα που κάνουν την ψυχή σου ευτυχισμένη.

Καλό να ξέρω:

• Λειτουργεί από την Υπηρεσία Εθνικού Πάρκου
  • Σύμφωνα με την Ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Εθνικού Πάρκου,
    • $14 ανά όχημα ανά διανυκτέρευση. Δεν υπάρχουν κρατήσεις.
    • Επιτρέπεται το πρωτόγονο κάμπινγκ σε αμμώδη παραλία ή σε αμμόλοφους
    • Δεν υπάρχουν καθορισμένα κάμπινγκ
    • Οι ανοιχτές πυρκαγιές πρέπει να βρίσκονται σε μια περιοχή τεσσάρων ποδιών
    • Ώρα ησυχίας 10 μ.μ.-6 π.μ
    • Τέσσερις τουαλέτες micro-flush, 6 τουαλέτες θησαυροφυλάκιο και 1 σταθμός άνεσης προσβάσιμος σε αναπηρικά αμαξίδια
    • Υπαίθριο κρύο ντους
    • Χώρος οχημάτων εκτός δρόμου
    • Σταθμός χωματερής. Πόσιμο νερό (εποχιακό). Χώρος ημερήσιας χρήσης. Χωρίς ράμπα εκτόξευσης.
  • Εάν κάνετε κάμπινγκ με σκύλους, συνιστώ ανεπιφύλακτα να κάνετε κάμπινγκ εδώ κατά τη διάρκεια της εκτός εποχής. Τα σκυλιά μας δεν ενόχλησαν τους άλλους κατασκηνωτές και ήταν υπό τον έλεγχό μας ανά πάσα στιγμή. Οι Ρέιντζερς ήταν ψύχραιμοι μαζί τους χωρίς λουρί. Σταμάτησαν ακόμη και να πουν γεια στα σκυλιά μας. Το Lone Rock Campground είναι γεμάτο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Αν πάτε τότε, η εμπειρία σας θα ήταν πολύ διαφορετική από τη δική μας.
  • Υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας: AT&T – Όχι; Verizon – Ναι
  • Wire Pass Trailhead: 37.019077, -112.024789

KEEN εκπτώσεις υποδημάτων που ξεκινούν από ΕΚΠΤΩΣΗ 25%.