Two City Girls Go Glamping – Κορίτσι πεζοπορίας με σκύλο

Μόλις επιστρέψαμε από το πρώτο μας ταξίδι κατασκήνωσης!! Δεν ήμουν σίγουρος αν εμείς οι δύο κοπέλες της πόλης μπορούμε να αντέξουμε τον ύπνο στη σκηνή, οπότε αυτό το ταξίδι ήταν μόνο για μία νύχτα. Και είχαμε μια έκρηξη! Αλλά προτού μοιραστώ το πρώτο μας ταξίδι κάμπινγκ, πρέπει να μοιραστώ το ταξίδι μας στο glamping. Κάποιοι από εσάς ίσως αναρωτιέστε τι είναι το glamping; Λοιπόν, σύμφωνα με το λεξικό της Οξφόρδης, το glamping είναι:

Μια μορφή κάμπινγκ που περιλαμβάνει καταλύματα και εγκαταστάσεις πιο πολυτελείς από αυτές που συνδέονται με το παραδοσιακό κάμπινγκ.

Πίσω τον Απρίλιο, δοκιμάσαμε αυτό το glamping κοντά στο Warner Springs, CA. Ήταν μια προθέρμανση για το πρώτο μας ταξίδι κατασκήνωσης. Σκέφτηκα ότι αν μισούσαμε το glamping, το κάμπινγκ ήταν εκτός συζήτησης. Βρήκα αυτό το μέρος στο glampingwithpets.com. Μου άρεσε η ιδέα της καμπίνας σκηνής, έτσι έκανα κράτηση για δύο νύχτες. Κάπου ανάμεσα σε σκηνή και καμπίνα. Σίγουρα, ακούγεται ασφαλές να το δοκιμάσεις.

Το μέρος ήταν πολύ δροσερό και είχε υπέροχη θέα! Δεν υπήρχαν άλλα κάμπινγκ γύρω μας όπως ήταν στα σύνορα του Εθνικού Δρυμού του Κλίβελαντ. Το σπίτι του οικοδεσπότη ήταν κάτω από το χωματόδρομο και ήμασταν μόνοι μας στο δάσος. Ήταν χαλαρωτικό και γαλήνιο.

20170409_180946

glamping-5
Τρώτε ή γευματίζετε;

20170409_185910

Η μέρα ήταν υπέροχη! Ωστόσο, η νύχτα ήταν σίγουρα έξω από τη ζώνη άνεσής μας. Ω αγόρι, τόσα πολλά για μια χαλαρωτική απόδραση. 😅 Ίσως κοιμηθήκαμε 2 ώρες την πρώτη νύχτα. Έκανε κρύο και δεν μπορούσα να νιώσω άνετα, αλλά οφειλόταν κυρίως στους άγνωστους θορύβους από τους επισκέπτες της άγριας ζωής όλη τη νύχτα. Ποιος ήταν στο κορυφή της σκηνής; Και ποιος ήρθε στο κατάστρωμα στις 2 τα ξημερώματα και έξυσε το εξωτερικό της σκηνής; Μπορούσαμε να ακούσουμε τα καρφιά καθώς κινούνταν. Η σχάρα στρίμωξε στο ξύλινο πάτωμα καθώς το ζώο μετακινούνταν. Φανταζόμουν ότι αυτό θα ήταν το πρωτόγονο κάμπινγκ. Τα ζώα έρχονται στο κάμπινγκ σας μέσα στη νύχτα για φαγητό. ΑΛΛΑ ΓΛΑΜΠΑΡΑΜΕ! Η Xena κι εγώ μείναμε ακίνητοι στο κρεβάτι φοβισμένοι. Κάθε μέρος του σώματός μου ήταν σε εγρήγορση. Παρακολούθησα τη Xena για ένα σύνθημα, αλλά μπορούσα να δω ότι με παρακολουθούσε για ένα σύνθημα. Κινδυνεύουμε; Γνωρίζεις? Εκείνη τη στιγμή, ήταν σαφές ότι κανένας από τους δύο δεν ήταν αρκετά γενναίος για να κοιτάξει έξω για να ελέγξει την κατάσταση.

Δεν πρέπει να βγεις έξω και να ελέγξεις τους θορύβους ή κάτι τέτοιο;

Όταν ήρθε επιτέλους το πρωί, ήμασταν λίγο κουρασμένοι αλλά νιώσαμε καλύτερα που είχαμε τη ζεστασιά από τον ήλιο και ήμασταν πάλι μόνοι. Μετά το πρωινό, πήγαμε στο Warner Springs για πεζοπορία. Θα το αποθηκεύσω για άλλη ανάρτηση. Η μέρα ήταν και πάλι υπέροχη.

glamping-15

Το βράδυ, όμως, είχαμε ένα φιάσκο με ποντίκια στη σκηνή ενώ χαλαρώναμε. οδήγησα τη Xena και το ποντίκι σε πλήρη κρίση πανικού με τις κραυγές μου. Έπρεπε να αναγκάσω τον εαυτό μου να σταματήσει να ουρλιάζει γιατί η Xena άρχισε να τρέμει από το άγχος. Μόλις σταμάτησα να ουρλιάζω, το ποντίκι βρήκε το δρόμο του έξω από τη σκηνή. Ανυπομονούσε να βγει. Χαχα. Άφησα το φως του καταστρώματος ανοιχτό αυτή τη φορά και ήλπιζα ότι κανένα πλάσμα δεν μας επισκέφτηκε τη νύχτα, ώστε να μπορούμε να ξεκουραστούμε. Δούλεψε.

glamping-14
«Μο» η σαύρα. Αυτός ο μάγκας έμπαινε κάθε πρωί όταν άνοιγα τη σκηνή και έσκαγα σε αυτό το χαλί. Δεν συνειδητοποίησα ότι το glamping απαιτεί σάρωση από τα κακά της σαύρας.

Αφού καθαρίσαμε μετά το Mo’s Poo, πήγαμε για μια μικρή πεζοπορία κοντά στο κάμπινγκ πριν κατευθυνθούμε στο σπίτι. Δεν είχα κάνει ποτέ πεζοπορία σε ιδιωτικό μονοπάτι πριν. Πολύ κουλ! Παρόλο που ήμουν κουρασμένος από το ότι δεν κοιμήθηκα καλά για δύο νύχτες, δεν αποθαρρύνθηκα για το κάμπινγκ. Μια σκηνή κάμπινγκ είναι πλήρως σφραγισμένη και τίποτα δεν μπορεί να μπει όταν κλείσει με φερμουάρ. Θα πρέπει να μπορούμε να κοιμόμαστε καλύτερα όσο διαχειρίζομαι την κρύα θερμοκρασία.

Περιττό να πω ότι η Xena κι εγώ κοιμηθήκαμε σαν μωρό στο δικό μας κρεβάτι εκείνο το βράδυ. Μόλις αρθεί το σοκ από τις επισκέψεις στην άγρια ​​φύση, ήμουν έτοιμος για ένα πραγματικό ταξίδι κατασκήνωσης. Στην πραγματικότητα, είμαι πραγματικά χαρούμενος για την εμπειρία που είχαμε σε αυτό το ταξίδι, επειδή μας προετοίμασε για το πρώτο μας ταξίδι για κάμπινγκ με αυτοκίνητο. Έκανε το κάμπινγκ του αυτοκινήτου να αισθάνεται σαν αεράκι!

Μη σταματάς ποτέ να εξερευνείς!